1. Přístroj velmi dobře zabalte, aby nedošlo k poškození přepravou. Pokud možno použijte originální obal, včetně výplně.

  2. Do balíku přiložte doklad o koupi (postačí kopie), či vyplněný záruční list prodejcem (musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis).

  3. K přístroji přiložte popis závady.

  4.  Nezapomeňte také připsat Vaši úplnou adresu včetně telefonického kontaktu (případně i e-mail).

  5. Zabalený přístroj včetně všech potřebných dokumentů (viz. výše) odešlete na adresu servisu.

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu.

Opravený přístroj zasíláme zpět standardně Českou poštou přímo na vaši adresu, nebo balíkovou službou PPL.

Diskuse


Hanka Lamatová 04. 03. 2024, 13:52

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na radu ohledně napařovače oděvů DO7057S. Delší dobu jsem ho nepoužila (kvůli rekonstrukci bytu), byl tedy zabalený v krabici, odložený bez vody a vysušený, jak je v návodu. O víkendu jsem ho chtěla použít a nebyl funkční. Respektive přístroj se zahřál, ale nebyl schopen nasát vodu z nádržky, nevytvořil tedy žádnou páru. Při nasávání se ozývaly zvuky, jak se přístroj zřejmě snažil vodu bezúspěšně nasát. Dívala jsem se na vývoj vody z nádržky a ten byl funkční. Je možné dále přístroj nějak vyčistit? Je těsně po záruce, takže je to pro mne velmi nepříjemná situace. Děkuji odpověď!

Martina Administrátor 05. 03. 2024 | 12:39

Dobrý den,

pokud byl nějaký čas uložený a čerpadlo vyschlo, je nutné trpělivě nechat puštěno, zacvaknout trvalý tok páry a počkat cca 2-3 minutky než se voda nasaje


díky a hezký den

- pokud by nepomohlo - prosím ozvěte se 



S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz

Marcela Kučerová 28. 01. 2024, 17:33

Dobrý den,
zakoupili jsme ke kráječi náhradní nůž hladký DO1950S-42. Nůž je z výroby křivě usazený v plastovém unašeči a při krájení hrozí poškození převodu na kráječi. Jak postupovat při zpětném odeslání k výměně, přes koho preferujete dopravu a jak ji proplatíte? Děkuji za odpověď.

Martina Administrátor 01. 02. 2024 | 14:01

Dobrý den, 

do emailu zasílám kod pro zpětnou zásilku pro odeslání zdarma k nám do servisu, náš servisní technik Vás bude informovat a vyřídí reklamaci 

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz

Magdalena 26. 11. 2023, 09:30

Dobrý den, dne 15. 5. 23 jsem zakoupila zavařovací hrnec DO42324PC. V místě u vypouštěcího kohoutu těsnění nedoléhá a voda z hrnce kape ven. Kohout jsme zkusili s manželem jak pevně utáhnout tak i méně utáhnout, ale stále kape. Hrnec jsem použila celkem asi 3x a vždy byla pod hrncem loužicka.Jak mám dále postupovat?
Děkuji za odpověď
Benešová

Martina Administrátor 30. 01. 2024 | 14:03

Dobrý den, 

prosíme o kontrolu zda je kohoutek správně nasazen a zda v prostoru otvoru pro kohoutek není usazen vodní kámen, v případě potřeby prosím kontaktujte náš servis : servis@domo-elektro.cz

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz

Daniel Hublar 19. 04. 2023, 08:32

Dobrý den, koupil jsem u vás Indukční vařič dvouplotýnkový -
PRIMO PR301IKP, kde uvádíte, že průměr plotýnek 12 až 26 cm. Vařič ovšem ohřívá na obou plotýnkách pouze středový průměr 10 cm, takže při smažení například palačinek je palačinka ve vnitřním průměru 10 cm spálená a na okrajích syrová. Vyzkoušel jsem mnoho pánví a hrnců, které se na indukční plotýnce (AEG) u kamaráda ohřívaly v celé ploše dna, ale na vařiči nikoli. Proto usuzuji, že je chyba ve vařiči a chtěl bych ho reklamovat. I v diskuzích na internetu na toto téma je popisován takový problém a na vině je buď nádobí, nebo vařič. Předem děkuji za vyjádření.

Martina Administrátor 29. 01. 2024 | 15:14

Dobrý den, 

prosím kontaktujte náše servisní oddělení : servis@domo-elektro.cz

děkujeme a hezký den - obratem vyřešíme 

S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz

Jiří Tkáč 27. 10. 2022, 12:48

Dobrý den, koupil jsem u vás náhradní kotouč ke kráječi Domo, avšak je to jiný typ, má jinou koncovku a je vyšší, jak mám postupovat při výměně zboží? Děkuji

Pavel Semela Administrátor 27. 10. 2022 | 13:35

Dobrý den,
protože neuvádíte jaký máte model kráječe, nemohu vám dostateně poradit. V každém případě si vyberte nůž, který bude mít v názvu, či v opisu objednací kód vašeho kráječe.
/kategorie-280-nahradni-dily-a-prislusenstvi-na-kuchynske-krajece
Chybně objednaný nůž můžete samozřejmě zaslat zpět s odstoupením od smlouvy a číslem vašeho účtu, kam vám vrátím částku uhrazenou za nůž.
S pozdravem
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Bohumil Havel 15. 07. 2022, 07:05

Dobrý den zakoupil jsem u Vás výrobník ledu DOMO DO9200IB, nyní přestal vyrábět led, nejdříve vyráběl malé kostky a po odvápnění přestal. Chtěl bych poradit co mám dělat.

Pavel Semela Administrátor 15. 07. 2022 | 13:11

Dobrý den, přístroj bude potřeba zaslat k nám do servisu. Bohužel takto na dálku nelze přesně určit závadu, ale vypadá to na únik chladiva. Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve po jejím přijetí na náš servis.
S pozdravem
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Milan Novák 04. 05. 2022, 18:03

Zakoupil jsem u Vás mikrovlnku z grilem DOMO DO 1059 CG.
Ze začátku fungovala dobře ale asi po dvou ohřevech v mikrovlnce a třech grilování začla vyhazovat hlavní jistič. CHtěl bych poradit co mám dělat a co by to mohlo být za závadu.

Martina Administrátor 06. 05. 2022 | 15:54


Dobrý den, 

prosím o kontrolu domácího rozvodu, v případě přetrvávajícíh problémů nás neváhejte kontaktovat na servis@domo-elektro.cz

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Michal Zítek 19. 02. 2022, 23:00

Dobrý den,
Zakoupil jsem roboticky podlahovy vysavac. Nyni po necelém roce používání se vysavac doslova zbláznil. Sam se vypíná po pár minutách. Na rovné podlaze bez překážky se najednou zastaví. Vyčištění nepomohlo a vysavač se stále chová nestandardne. Na displeji se ukazuje něco jako ,,Er100,,. Je možné nějak vysavac restartovat nebo jinak vycistit? Nebo ho mam k vam zaslat na servis?
Dekuji
Zitek

Martina Administrátor 24. 02. 2022 | 07:35

Dobrý den, 

prosím o kompletní vyčištění vysavače, podle návodu. Pokud by závada přetrvávala, určitě neváhejte a pošlete k nám do servisu na opravu 

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Eva Hulová 20. 01. 2022, 15:05

Dobrý den, chystám se odeslat kávovar k reklamaci na uvedenou adresu. Mám balík poslat jako křehké zboží? (součástí kávovaru je skleněná konvice) Při uznání reklamace budu dle zákona očekávat vrácení poštovních nákladů, které se pochopitelně při zasílání křehkého zboží navýší. Předem děkuji za odpověď, Eva Hulová

Jiří Dvořák 16. 11. 2021, 15:26

Dobrý den, 4.5.2021 jsem zakoupil polévkovar DO719BL hlavně na přípravu krémových polévek. Ze začátku fungoval dobře, potom se polévka občas trochu připálila a naposledy polévkovar stále topil, polévka byla připálená a sám se nevypnul.Jak mám postupovat dál ?