1. Přístroj velmi dobře zabalte, aby nedošlo k poškození přepravou. Pokud možno použijte originální obal, včetně výplně.

  2. Do balíku přiložte doklad o koupi (postačí kopie), či vyplněný záruční list prodejcem (musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis).

  3. K přístroji přiložte popis závady.

  4.  Nezapomeňte také připsat Vaši úplnou adresu včetně telefonického kontaktu (případně i e-mail).

  5. Zabalený přístroj včetně všech potřebných dokumentů (viz. výše) odešlete na adresu servisu.

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu.

Opravený přístroj zasíláme zpět standardně balíkovou službou PPL, nebo na vyžádání Českou poštou.

Diskuse


Dvořák Jaroslav 20. 12. 2018, 08:55

dobrý den.koupil jsem e-shopu zavařovací hrnec DOMO DO42325 PC zavařoval jsem v létě asi tak 8x vše šlo "fungovalo" dobře až poslední zavařování/sterilizace/ na 85 °C 30 min se začala strácet na displeji nastavená hodnota 30 min (kolísala síla barvy číslice)ale stále vše fungovalo .Po dvou měsících jsem chtěl zavařit ořechy a při zapnutí do ele sítě displej "ukazoval" na času 30 min po naplnění jsem chtěl opravit délku sterilizace a na času nebylo nic při snaze nového nastavení se objevovaly číslice od 1 až do 9 jen na posledním míste číselné hodnoty(v pravo) po přetočení přes č 9 naskočila úplně v levo v příslušném poli čárka(asi č 1)a další pootočením se opakovala (v pravo)řada čísel 1-9 a nebo taky nic .Další závada byla ta ,že přestala fungovat ochrana na zapnutí bez vody,což jsem zjistil na displeji začla běžet řada čárek -ihned jsem vypnul start ,ale i tak topné těleso trošku zahřálo již prázdnou nádobu-dno ,né na moc po přiložení ruky bylo místo tělesa teplé, to je popis závady a zajímalo by mě zda je tady v Kladě nebo okolí servis který to dokáže opravit děkuji Dvořák

Admin (PS) Administrátor 20. 12. 2018 | 12:04

Dobrý den, přístroj bude potřeba zaslat k nám do servisu: https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo. Prosím dobře zabalit a přiložit popis závady, zpáteční adresu a tel. kontakt. Děkuji.

Milan Fuksa 13. 11. 2018, 19:34

Dobrý den, mám vysavač popela DO232AZ. Při spuštění se ozývá praskavý zvuk a je cítit intenzivní zápach jakoby ozon a také spálenina. Chci se zeptat zda je možné získat nový motor do tohoto vysavače, případně zaslat motor k opravě. Podle posudku elektromontéra jde o závadu na vinutí rotoru, nebo na komutátoru. Prosím sdělte mi zda je možné získat nový motor a za jakých podmínek. Děkuji, s pozdravem Milan Fuksa

Admin (PS) Administrátor 14. 11. 2018 | 08:13

Dobrý den, pokud máte vysavač v záruce, bude nejelpší nám jej zaslat na reklamaci. Pokud máte přístroj po záruce, pak je možné poskytnout Vám slevu na nový kus. V případě zájmu o nový vysavač nás prosím kontaktujte přímo e-mailem s Vaší poptávkou, nebo telefonicky. Děkuji.

Hoffmann František 23. 02. 2018, 10:38

Dobrý den,
prosím o sdělení na které nejbližší prodejně mohu uplatnit
reklamaci na kuchyňský robot DOMO 9018MC .
Bydlím v Jablonném nad Orlicí. Díky

Admin (PS) Administrátor 23. 02. 2018 | 11:01

Dobrý den, přístroj můžete reklamovat v místě nákupu, nebo zaslat na adresu našeho servisu. Do balíku prosím přibalte kopii nákupního dokladu, popis závady, celou Vaši adresu a tel. kontakt. Prosíme dobře zabalit. Ve Vašem konkrétním případě by mělo tačit zaslat motor mixéru, pokud se nejdená o jinou závadu dalšího příslušenství.