Jak správně reklamovat zboží
-
Doklad o koupi
- najděte doklad o koupi (faktura / účtenka) nebo dodací list, či záruční list vyplněný prodejcem
- na dokladu musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis
- postačí nám kopie dokladu
- pokud doklad nemůžete najít a jste si jistí, že jste zboží zakoupili přímo u nás, kontaktujte nás. Pokusíme se jej společně najít :-)
- pokud jste zboží zakoupili u jiného prodejce, obraťte se prosím s reklamací přímo na něj (smluvní vztah máte uzavřený s ním, děkujeme za pochopení :-)
-
Popis závady
- popište závadu
- popište závadu
-
Zabalení zboží
- zboží / přístroj velmi dobře zabalte a obložte jej výplní, aby nedošlo k jeho poškození přepravou
- pokud možno použijte originální obal, včetně výplně
- do balíku vložte doklad o koupi s popisem závady
-
Svoz / Odeslání balíku
Balík od Vás rádi svezeme prostřednictvím balíkové služby PPL a nebo služby Zásilkovna
V tomto případě nám buď napište na e-mail eshop@domo-elektro.cz, nebo zavolejte na tel. [+420] 379 423 001 (Martina Šindelářová) a předejte nám tyto údaje:- Vaše jméno a příjmení
- Adresa (Ulice a č.p., PSČ, Obec) kde má dopravce balík vyzvednout
- Telefon
- E-mail
- Datum, kdy má dopravce u vás balík vyzvednout
PPLko si balík vyzvedne na Váší adrese. Buďte prosím v dohodnutý termín připraveni na uvedené adrese balík předat.
Do Zásilkovny budete muset balík doručit. V tomto případě Vám předáme kód pro odeslání zásilky.
Pokud nechcete využít námi objednaného svozu, odešlete balík libovolným dopravcem na adresu našeho servisu.
Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu. Obvykle do dvou týdnů.
Opravený přístroj zasíláme zpět standardně Českou poštou nebo balíkovou službou PPL přímo na vaši adresu.


Diskuse
Jiří Nocar
Budu posílat zboží k jeho servisu, tedy k opravě. Nemohu najít, zda a jak mám označit balík k předání přepravci, v mém případě PPL.
Martina Šindelářová (Administrátor)
Dobrý den,
nijak označovat nemusíte, řidič PPL bude mít etiketu a balík si polepí děkuji a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Česká republika
tel.: [+420] 379 423 001
www.DOMO-elektro.cz
Petr Březina
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím kontaktujte nás na : eshop@domo-elektro.cz - domluvíme svoz zásilky k nám do servisu
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Česká republika
tel.: [+420] 379 423 001
www.DOMO-elektro.cz
Jana Mašterová
chtěla jsem se zeptat. Dostali jsme tento kávovar: Kávovar s mlýnkem - digitální - DOMO DO721K. "Nefunguje" vypouštění vody z nádržky - pokud naliju do nádržky např. 5 šálků vody, ale zadám, že chci udělat jen 2 šálky, tak proteče stejně všechna voda (tzn. 5 šálků). Na začátku používání to fungovalo, ale nyní už ne. Co s tím. Děkuji za odpověď.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím kontaktujte náš servis : servis@domo-elektro.cz
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.DOMO-elektro.cz
Hanka Lamatová
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
pokud byl nějaký čas uložený a čerpadlo vyschlo, je nutné trpělivě nechat puštěno, zacvaknout trvalý tok páry a počkat cca 2-3 minutky než se voda nasaje
díky a hezký den
- pokud by nepomohlo - prosím ozvěte se
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Marcela Kučerová
zakoupili jsme ke kráječi náhradní nůž hladký DO1950S-42. Nůž je z výroby křivě usazený v plastovém unašeči a při krájení hrozí poškození převodu na kráječi. Jak postupovat při zpětném odeslání k výměně, přes koho preferujete dopravu a jak ji proplatíte? Děkuji za odpověď.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
do emailu zasílám kod pro zpětnou zásilku pro odeslání zdarma k nám do servisu, náš servisní technik Vás bude informovat a vyřídí reklamaci
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Magdalena
Děkuji za odpověď
Benešová
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosíme o kontrolu zda je kohoutek správně nasazen a zda v prostoru otvoru pro kohoutek není usazen vodní kámen, v případě potřeby prosím kontaktujte náš servis : servis@domo-elektro.cz
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Daniel Hublar
PRIMO PR301IKP, kde uvádíte, že průměr plotýnek 12 až 26 cm. Vařič ovšem ohřívá na obou plotýnkách pouze středový průměr 10 cm, takže při smažení například palačinek je palačinka ve vnitřním průměru 10 cm spálená a na okrajích syrová. Vyzkoušel jsem mnoho pánví a hrnců, které se na indukční plotýnce (AEG) u kamaráda ohřívaly v celé ploše dna, ale na vařiči nikoli. Proto usuzuji, že je chyba ve vařiči a chtěl bych ho reklamovat. I v diskuzích na internetu na toto téma je popisován takový problém a na vině je buď nádobí, nebo vařič. Předem děkuji za vyjádření.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím kontaktujte náše servisní oddělení : servis@domo-elektro.cz
děkujeme a hezký den - obratem vyřešíme
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Jiří Tkáč
Pavel Semela (Administrátor)
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
po–pá (7:30–12:00 13:00–16:00 hod)
Bohumil Havel
Pavel Semela (Administrátor)
obchodní oddělení
Czech Republic
Milan Novák
Ze začátku fungovala dobře ale asi po dvou ohřevech v mikrovlnce a třech grilování začla vyhazovat hlavní jistič. CHtěl bych poradit co mám dělat a co by to mohlo být za závadu.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím o kontrolu domácího rozvodu, v případě přetrvávajícíh problémů nás neváhejte kontaktovat na servis@domo-elektro.cz
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001