1. Přístroj velmi dobře zabalte, aby nedošlo k poškození přepravou. Pokud možno použijte originální obal, včetně výplně.

  2. Do balíku přiložte doklad o koupi (postačí kopie), či vyplněný záruční list prodejcem (musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis).

  3. K přístroji přiložte popis závady.

  4.  Nezapomeňte také připsat Vaši úplnou adresu včetně telefonického kontaktu (případně i e-mail).

  5. Zabalený přístroj včetně všech potřebných dokumentů (viz. výše) odešlete na adresu servisu.

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu.

Opravený přístroj zasíláme zpět standardně balíkovou službou PPL, nebo na vyžádání Českou poštou.

Diskuse


Hoffmann František 23. 02. 2018, 10:38

Dobrý den,
prosím o sdělení na které nejbližší prodejně mohu uplatnit
reklamaci na kuchyňský robot DOMO 9018MC .
Bydlím v Jablonném nad Orlicí. Díky

Admin (PS) Administrátor 23. 02. 2018 | 11:01

Dobrý den, přístroj můžete reklamovat v místě nákupu, nebo zaslat na adresu našeho servisu. Do balíku prosím přibalte kopii nákupního dokladu, popis závady, celou Vaši adresu a tel. kontakt. Prosíme dobře zabalit. Ve Vašem konkrétním případě by mělo tačit zaslat motor mixéru, pokud se nejdená o jinou závadu dalšího příslušenství.