Co vše je potřeba udělat pro úspěšnou reklamaci zakoupeného zboží.
Chtěli byste s námi spolupracovat a stát se prodejcem značky DOMO a dalších? Pak ...
Kdy používat respirační roušku? Jak používat ústní roušku? Jak správně s rouškou ...
DalšíPřístroj velmi dobře zabalte, aby nedošlo k poškození přepravou. Pokud možno použijte originální obal, včetně výplně.
Do balíku přiložte doklad o koupi (postačí kopie), či vyplněný záruční list prodejcem (musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis).
K přístroji přiložte popis závady.
Nezapomeňte také připsat Vaši úplnou adresu včetně telefonického kontaktu (případně i e-mail).
Zabalený přístroj včetně všech potřebných dokumentů (viz. výše) odešlete na adresu servisu.
Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu.
Opravený přístroj zasíláme zpět standardně Českou poštou přímo na vaši adresu, nebo balíkovou službou PPL.
Jsme oficiální zastoupení značky DOMO s vlastními sklady.*
*Chybějící zboží doplňujeme každý týden.
Zboží skladem objednané do 13. hodin odesíláme ihned!*
* Platí pro dopravu Českou poštou a PPL.
Objednejte za 1500,- a více Kč a dopravné za Vás hradíme my!*
* Neplatí pro velkou bílou.
Diskuse
Magdalena 26. 11. 2023, 09:30
Dobrý den, dne 15. 5. 23 jsem zakoupila zavařovací hrnec DO42324PC. V místě u vypouštěcího kohoutu těsnění nedoléhá a voda z hrnce kape ven. Kohout jsme zkusili s manželem jak pevně utáhnout tak i méně utáhnout, ale stále kape. Hrnec jsem použila celkem asi 3x a vždy byla pod hrncem loužicka.Jak mám dále postupovat?
Děkuji za odpověď
Benešová
Daniel Hublar 19. 04. 2023, 08:32
Dobrý den, koupil jsem u vás Indukční vařič dvouplotýnkový -
PRIMO PR301IKP, kde uvádíte, že průměr plotýnek 12 až 26 cm. Vařič ovšem ohřívá na obou plotýnkách pouze středový průměr 10 cm, takže při smažení například palačinek je palačinka ve vnitřním průměru 10 cm spálená a na okrajích syrová. Vyzkoušel jsem mnoho pánví a hrnců, které se na indukční plotýnce (AEG) u kamaráda ohřívaly v celé ploše dna, ale na vařiči nikoli. Proto usuzuji, že je chyba ve vařiči a chtěl bych ho reklamovat. I v diskuzích na internetu na toto téma je popisován takový problém a na vině je buď nádobí, nebo vařič. Předem děkuji za vyjádření.
Jiří Tkáč 27. 10. 2022, 12:48
Dobrý den, koupil jsem u vás náhradní kotouč ke kráječi Domo, avšak je to jiný typ, má jinou koncovku a je vyšší, jak mám postupovat při výměně zboží? Děkuji
Pavel Semela Administrátor 27. 10. 2022 | 13:35
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
po–pá (7:30–12:00 13:00–16:00 hod)
Bohumil Havel 15. 07. 2022, 07:05
Dobrý den zakoupil jsem u Vás výrobník ledu DOMO DO9200IB, nyní přestal vyrábět led, nejdříve vyráběl malé kostky a po odvápnění přestal. Chtěl bych poradit co mám dělat.
Pavel Semela Administrátor 15. 07. 2022 | 13:11
obchodní oddělení
Czech Republic
Milan Novák 04. 05. 2022, 18:03
Zakoupil jsem u Vás mikrovlnku z grilem DOMO DO 1059 CG.
Ze začátku fungovala dobře ale asi po dvou ohřevech v mikrovlnce a třech grilování začla vyhazovat hlavní jistič. CHtěl bych poradit co mám dělat a co by to mohlo být za závadu.
Martina Administrátor 06. 05. 2022 | 15:54
Dobrý den,
prosím o kontrolu domácího rozvodu, v případě přetrvávajícíh problémů nás neváhejte kontaktovat na servis@domo-elektro.cz
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
Michal Zítek 19. 02. 2022, 23:00
Dobrý den,
Zakoupil jsem roboticky podlahovy vysavac. Nyni po necelém roce používání se vysavac doslova zbláznil. Sam se vypíná po pár minutách. Na rovné podlaze bez překážky se najednou zastaví. Vyčištění nepomohlo a vysavač se stále chová nestandardne. Na displeji se ukazuje něco jako ,,Er100,,. Je možné nějak vysavac restartovat nebo jinak vycistit? Nebo ho mam k vam zaslat na servis?
Dekuji
Zitek
Martina Administrátor 24. 02. 2022 | 07:35
Dobrý den,
prosím o kompletní vyčištění vysavače, podle návodu. Pokud by závada přetrvávala, určitě neváhejte a pošlete k nám do servisu na opravu
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
Eva Hulová 20. 01. 2022, 15:05
Dobrý den, chystám se odeslat kávovar k reklamaci na uvedenou adresu. Mám balík poslat jako křehké zboží? (součástí kávovaru je skleněná konvice) Při uznání reklamace budu dle zákona očekávat vrácení poštovních nákladů, které se pochopitelně při zasílání křehkého zboží navýší. Předem děkuji za odpověď, Eva Hulová
Jiří Dvořák 16. 11. 2021, 15:26
Dobrý den, 4.5.2021 jsem zakoupil polévkovar DO719BL hlavně na přípravu krémových polévek. Ze začátku fungoval dobře, potom se polévka občas trochu připálila a naposledy polévkovar stále topil, polévka byla připálená a sám se nevypnul.Jak mám postupovat dál ?
Petra Čapková 06. 11. 2021, 12:45
Dobrý den,
před měsícem jsem zakoupila polévkovar, uvařila jsem jednu polévku bez problémů. Dnes, když jsem chtěla přístroj znovu použít, objem jsem měla cca 1,4 litru, přístroj nefungoval, pípá kontrolka E1, moc vody, vodu jsem ubrala na minimum, stále pípá, když jsem vše vylila a vyčistila, stále pípá E1. Poradíte?
Děkuji Petra Čapková
Jana Grezlová 09. 09. 2021, 09:34
dobrý den, 30.7.2021 jsem zakoupila tyčový AKU vysavač DOMO DO219SV.. při dnešním vysávání se vypnulo světlo na hlavici vysavače a ani se netočí rotační kartáče..... poradíte co s tím? pokud zaslat na reklamaci, tak celý vysavač? děkuji
Martina Administrátor 09. 09. 2021 | 09:50
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic