Jak správně reklamovat zboží

  1. Doklad o koupi

    • najděte doklad o koupi (faktura / účtenka) nebo dodací list, či záruční list vyplněný prodejcem
    • na dokladu musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis
    • postačí nám kopie dokladu
    • pokud doklad nemůžete najít a jste si jistí, že jste zboží zakoupili přímo u nás, kontaktujte nás. Pokusíme se jej společně najít :-)
    • pokud jste zboží zakoupili u jiného prodejce, obraťte se prosím s reklamací přímo na něj (smluvní vztah máte uzavřený s ním, děkujeme za pochopení :-)

  2. Popis závady

    • popište závadu

  3. Zabalení zboží

    • zboží / přístroj velmi dobře zabalte a obložte jej výplní, aby nedošlo k jeho poškození přepravou
    • pokud možno použijte originální obal, včetně výplně
    • do balíku vložte doklad o koupi s popisem závady

  4. Svoz / Odeslání balíku

    Balík od Vás rádi svezeme prostřednictvím balíkové služby PPL a nebo služby Zásilkovna

    V tomto případě nám buď napište na e-mail eshop@domo-elektro.cz, nebo zavolejte na tel. [+420] 379 423 001 (Martina Šindelářová) a předejte nám tyto údaje:

    • Vaše jméno a příjmení
    • Adresa (Ulice a č.p., PSČ, Obec) kde má dopravce balík vyzvednout
    • Telefon
    • E-mail
    • Datum, kdy má dopravce u vás balík vyzvednout

    PPLko si balík vyzvedne na Váší adrese. Buďte prosím v dohodnutý termín připraveni na uvedené adrese balík předat.

    Do Zásilkovny budete muset balík doručit. V tomto případě Vám předáme kód pro odeslání zásilky.

    Pokud nechcete využít námi objednaného svozu, odešlete balík libovolným dopravcem na adresu našeho servisu.


Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu. Obvykle do dvou týdnů.

Opravený přístroj zasíláme zpět standardně Českou poštou nebo balíkovou službou PPL přímo na vaši adresu.