Jak správně reklamovat zboží
-
Doklad o koupi
- najděte doklad o koupi (faktura / účtenka) nebo dodací list, či záruční list vyplněný prodejcem
- na dokladu musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis
- postačí nám kopie dokladu
- pokud doklad nemůžete najít a jste si jistí, že jste zboží zakoupili přímo u nás, kontaktujte nás. Pokusíme se jej společně najít :-)
- pokud jste zboží zakoupili u jiného prodejce, obraťte se prosím s reklamací přímo na něj (smluvní vztah máte uzavřený s ním, děkujeme za pochopení :-)
-
Popis závady
- popište závadu
- popište závadu
-
Zabalení zboží
- zboží / přístroj velmi dobře zabalte a obložte jej výplní, aby nedošlo k jeho poškození přepravou
- pokud možno použijte originální obal, včetně výplně
- do balíku vložte doklad o koupi s popisem závady
-
Svoz / Odeslání balíku
Balík od Vás rádi svezeme prostřednictvím balíkové služby PPL a nebo služby Zásilkovna
V tomto případě nám buď napište na e-mail eshop@domo-elektro.cz, nebo zavolejte na tel. [+420] 379 423 001 (Martina Šindelářová) a předejte nám tyto údaje:- Vaše jméno a příjmení
- Adresa (Ulice a č.p., PSČ, Obec) kde má dopravce balík vyzvednout
- Telefon
- E-mail
- Datum, kdy má dopravce u vás balík vyzvednout
PPLko si balík vyzvedne na Váší adrese. Buďte prosím v dohodnutý termín připraveni na uvedené adrese balík předat.
Do Zásilkovny budete muset balík doručit. V tomto případě Vám předáme kód pro odeslání zásilky.
Pokud nechcete využít námi objednaného svozu, odešlete balík libovolným dopravcem na adresu našeho servisu.
Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu. Obvykle do dvou týdnů.
Opravený přístroj zasíláme zpět standardně Českou poštou nebo balíkovou službou PPL přímo na vaši adresu.
Petr Březina
Dobrý den budu reklamovat mikrovlnou troubu, vydává divné zvuky a jde cítit po spálené izolaci a jiskří u světla. Jak zaslat tuto zásilku - hradíte poštovné? Popřípadě jej můžu požadovat po Vás? Prosím o brzkou zpětnou vazbu. Děkuji Březina
Jana Mašterová
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat. Dostali jsme tento kávovar: Kávovar s mlýnkem - digitální - DOMO DO721K. "Nefunguje" vypouštění vody z nádržky - pokud naliju do nádržky např. 5 šálků vody, ale zadám, že chci udělat jen 2 šálky, tak proteče stejně všechna voda (tzn. 5 šálků). Na začátku používání to fungovalo, ale nyní už ne. Co s tím. Děkuji za odpověď.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím kontaktujte náš servis : servis@domo-elektro.cz
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.DOMO-elektro.cz
Hanka Lamatová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na radu ohledně napařovače oděvů DO7057S. Delší dobu jsem ho nepoužila (kvůli rekonstrukci bytu), byl tedy zabalený v krabici, odložený bez vody a vysušený, jak je v návodu. O víkendu jsem ho chtěla použít a nebyl funkční. Respektive přístroj se zahřál, ale nebyl schopen nasát vodu z nádržky, nevytvořil tedy žádnou páru. Při nasávání se ozývaly zvuky, jak se přístroj zřejmě snažil vodu bezúspěšně nasát. Dívala jsem se na vývoj vody z nádržky a ten byl funkční. Je možné dále přístroj nějak vyčistit? Je těsně po záruce, takže je to pro mne velmi nepříjemná situace. Děkuji odpověď!
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
pokud byl nějaký čas uložený a čerpadlo vyschlo, je nutné trpělivě nechat puštěno, zacvaknout trvalý tok páry a počkat cca 2-3 minutky než se voda nasaje
díky a hezký den
- pokud by nepomohlo - prosím ozvěte se
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Marcela Kučerová
Dobrý den,
zakoupili jsme ke kráječi náhradní nůž hladký DO1950S-42. Nůž je z výroby křivě usazený v plastovém unašeči a při krájení hrozí poškození převodu na kráječi. Jak postupovat při zpětném odeslání k výměně, přes koho preferujete dopravu a jak ji proplatíte? Děkuji za odpověď.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
do emailu zasílám kod pro zpětnou zásilku pro odeslání zdarma k nám do servisu, náš servisní technik Vás bude informovat a vyřídí reklamaci
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Magdalena
Dobrý den, dne 15. 5. 23 jsem zakoupila zavařovací hrnec DO42324PC. V místě u vypouštěcího kohoutu těsnění nedoléhá a voda z hrnce kape ven. Kohout jsme zkusili s manželem jak pevně utáhnout tak i méně utáhnout, ale stále kape. Hrnec jsem použila celkem asi 3x a vždy byla pod hrncem loužicka.Jak mám dále postupovat?
Děkuji za odpověď
Benešová
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosíme o kontrolu zda je kohoutek správně nasazen a zda v prostoru otvoru pro kohoutek není usazen vodní kámen, v případě potřeby prosím kontaktujte náš servis : servis@domo-elektro.cz
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Daniel Hublar
Dobrý den, koupil jsem u vás Indukční vařič dvouplotýnkový -
PRIMO PR301IKP, kde uvádíte, že průměr plotýnek 12 až 26 cm. Vařič ovšem ohřívá na obou plotýnkách pouze středový průměr 10 cm, takže při smažení například palačinek je palačinka ve vnitřním průměru 10 cm spálená a na okrajích syrová. Vyzkoušel jsem mnoho pánví a hrnců, které se na indukční plotýnce (AEG) u kamaráda ohřívaly v celé ploše dna, ale na vařiči nikoli. Proto usuzuji, že je chyba ve vařiči a chtěl bych ho reklamovat. I v diskuzích na internetu na toto téma je popisován takový problém a na vině je buď nádobí, nebo vařič. Předem děkuji za vyjádření.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím kontaktujte náše servisní oddělení : servis@domo-elektro.cz
děkujeme a hezký den - obratem vyřešíme
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
www.domo-elektro.cz
Jiří Tkáč
Dobrý den, koupil jsem u vás náhradní kotouč ke kráječi Domo, avšak je to jiný typ, má jinou koncovku a je vyšší, jak mám postupovat při výměně zboží? Děkuji
Pavel Semela (Administrátor)
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
po–pá (7:30–12:00 13:00–16:00 hod)
Bohumil Havel
Dobrý den zakoupil jsem u Vás výrobník ledu DOMO DO9200IB, nyní přestal vyrábět led, nejdříve vyráběl malé kostky a po odvápnění přestal. Chtěl bych poradit co mám dělat.
Pavel Semela (Administrátor)
obchodní oddělení
Czech Republic
Milan Novák
Zakoupil jsem u Vás mikrovlnku z grilem DOMO DO 1059 CG.
Ze začátku fungovala dobře ale asi po dvou ohřevech v mikrovlnce a třech grilování začla vyhazovat hlavní jistič. CHtěl bych poradit co mám dělat a co by to mohlo být za závadu.
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím o kontrolu domácího rozvodu, v případě přetrvávajícíh problémů nás neváhejte kontaktovat na servis@domo-elektro.cz
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
Michal Zítek
Dobrý den,
Zakoupil jsem roboticky podlahovy vysavac. Nyni po necelém roce používání se vysavac doslova zbláznil. Sam se vypíná po pár minutách. Na rovné podlaze bez překážky se najednou zastaví. Vyčištění nepomohlo a vysavač se stále chová nestandardne. Na displeji se ukazuje něco jako ,,Er100,,. Je možné nějak vysavac restartovat nebo jinak vycistit? Nebo ho mam k vam zaslat na servis?
Dekuji
Zitek
Martina (Administrátor)
Dobrý den,
prosím o kompletní vyčištění vysavače, podle návodu. Pokud by závada přetrvávala, určitě neváhejte a pošlete k nám do servisu na opravu
díky a hezký den
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001