1. Přístroj velmi dobře zabalte, aby nedošlo k poškození přepravou. Pokud možno použijte originální obal, včetně výplně.

  2. Do balíku přiložte doklad o koupi (postačí kopie), či vyplněný záruční list prodejcem (musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis).

  3. K přístroji přiložte popis závady.

  4.  Nezapomeňte také připsat Vaši úplnou adresu včetně telefonického kontaktu (případně i e-mail).

  5. Zabalený přístroj včetně všech potřebných dokumentů (viz. výše) odešlete na adresu servisu.

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu.

Opravený přístroj zasíláme zpět standardně Českou poštou přímo na vaši adresu, nebo balíkovou službou PPL.

Diskuse


Jiří Dvořák 16. 11. 2021, 15:26

Dobrý den, 4.5.2021 jsem zakoupil polévkovar DO719BL hlavně na přípravu krémových polévek. Ze začátku fungoval dobře, potom se polévka občas trochu připálila a naposledy polévkovar stále topil, polévka byla připálená a sám se nevypnul.Jak mám postupovat dál ?

Petra Čapková 06. 11. 2021, 12:45

Dobrý den,
před měsícem jsem zakoupila polévkovar, uvařila jsem jednu polévku bez problémů. Dnes, když jsem chtěla přístroj znovu použít, objem jsem měla cca 1,4 litru, přístroj nefungoval, pípá kontrolka E1, moc vody, vodu jsem ubrala na minimum, stále pípá, když jsem vše vylila a vyčistila, stále pípá E1. Poradíte?
Děkuji Petra Čapková

Jana Grezlová 09. 09. 2021, 09:34

dobrý den, 30.7.2021 jsem zakoupila tyčový AKU vysavač DOMO DO219SV.. při dnešním vysávání se vypnulo světlo na hlavici vysavače a ani se netočí rotační kartáče..... poradíte co s tím? pokud zaslat na reklamaci, tak celý vysavač? děkuji

Martina Administrátor 09. 09. 2021 | 09:50

Dobrý den,
stačí zaslat k opravě/reklamaci samostatně hubici. Na email jsme vám zaslali další instrukce.
S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001
po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Jaroslav Plšek 26. 03. 2021, 07:32

Dobrý den, již před více než rokem jsem zakoupil přes MALL tyčový vysavač DOMO DO217SV. Náhle přestal fungovat, vůbec se nespustí a při vytažení a opětovném zasunutí nabíječky do zásuvky se rozsvítí nabíjecí kontrolka, ovšem všechny diody zároveň a to poměrně silně a po chvilce se svit pouze utlumí. Po cca minutě až 2 se kontrolka úplně vypne a nabíjení vůbec neprobíhá. Pokud mám vysavač zaslat na opravu, je třeba ho zabalit komplet i s nabíjecím držákem nebo stačí některá z částí kompletu. Děkuji.

Martina Administrátor 26. 03. 2021 | 14:56

Dobrý den, 

určitě zašlete k nám do servisu na opravu : DOMO elektro, Na Kobyle 783, 34506 Kdyně. Připojte prosím doklad o koupi, popis závady a telefonický kontakt na Vás. Pokud by nebyl problém ve vysavači, ale v nabíjecí základně, je lepší poslat komplet. 

díky a hezký den 

Ivana Gregorová 28. 12. 2020, 08:44

Dobrý den, dne 15. 10. 2020 jsem zakoupila topinkovač Boretti B 300 z e-shopu Kuptotu. Byl to dárek k Vánocům, tudíž k vyzkoušení přístroje došlo až o Vánocích. Přístroj se zprovoznil dle návodu. První zapnutí přístroje proběhlo bez problémů, ale následně již přístroj nešlo zapnout. Je možno zaslat přístroj k reklamaci do vašeho autorizovaného servisu?

Martina Administrátor 28. 12. 2020 | 11:03

Dobrý den, zkontrolujte prosím nejdříve zda je funkční zásuvka a pro jistotu také zda postupujete správně dle návodu k použití. K reklamaci samozřejmě můžete přístroj zaslat přímo k nám dle instrukcí uvedených výše nad touto diskuzí.

Zdeněk Slunečko 13. 07. 2020, 11:23

Dobrý den,
v e-shopu jsem koupil zavařovaví hrnec Domo DO 42325PC
Při vaření cukerného roztoku pro včely začal hrnec vypínat.Čistou vodu uvařil na 100°,ale po postupném sypání cukru do horké vody se začal vypínat tím způsobem že před dosažením nastavené teploty 95° bylo slyšet cvaknutí a displej ůplně zhasl a po cca 2-3 minutách se opět rosvítil v základním nastavení.Nepomoho ani snížení nastavené teploty na 85° vše se opakovalo stejně.Čisté vody ale i vody s cukram bylo správné množství.
Můžete mi poradit kde je problém.
Děkuji Z.Slunečko

Martina Administrátor 13. 07. 2020 | 12:13

Dobrý den, 

děkujeme za Váš dotaz, bohužel zavařovací hrnec není prvoplánovitě určený na přípravu cukerného roztoku, tudíž cukr, který má tendeci se začít připalovat, zapříčiní pomocí tepelné pojistky vypnutí celého hrnce, což je takto v pořádku a chrání to tak celý proces v zavařovacím hrnci před připálením. 

Pokud budete mít ještě nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat, hezký den :-)

Helena Merxbauerová 04. 11. 2019, 16:40

Dobrý den, koncem srpna 2019 jsem u vás objednala Sendvičovač - gril - vaflovač - 3v1 - DOMO DO9136C
Zpočátku fungoval bezproblémů, nyní hřeje velice pomalu, např. příprava sendviče trvá cca 12 minut.
Poradíte mi, jestli je to důvod k reklamaci a jestli jako doklad postačí tisk objednávkového listu?
Děkuji H. Merxbauerová

Lukáš Brichcín Administrátor 05. 11. 2019 | 09:20

Dobrý den,

děkujeme za příspěvek do diskuse.
Dotaz byl předán servisnímu technikovi, který Vás bude kontaktovat.

S přáním hezkého dne

Dvořák Jaroslav 20. 12. 2018, 08:55

dobrý den.koupil jsem e-shopu zavařovací hrnec DOMO DO42325 PC zavařoval jsem v létě asi tak 8x vše šlo "fungovalo" dobře až poslední zavařování/sterilizace/ na 85 °C 30 min se začala strácet na displeji nastavená hodnota 30 min (kolísala síla barvy číslice)ale stále vše fungovalo .Po dvou měsících jsem chtěl zavařit ořechy a při zapnutí do ele sítě displej "ukazoval" na času 30 min po naplnění jsem chtěl opravit délku sterilizace a na času nebylo nic při snaze nového nastavení se objevovaly číslice od 1 až do 9 jen na posledním míste číselné hodnoty(v pravo) po přetočení přes č 9 naskočila úplně v levo v příslušném poli čárka(asi č 1)a další pootočením se opakovala (v pravo)řada čísel 1-9 a nebo taky nic .Další závada byla ta ,že přestala fungovat ochrana na zapnutí bez vody,což jsem zjistil na displeji začla běžet řada čárek -ihned jsem vypnul start ,ale i tak topné těleso trošku zahřálo již prázdnou nádobu-dno ,né na moc po přiložení ruky bylo místo tělesa teplé, to je popis závady a zajímalo by mě zda je tady v Kladě nebo okolí servis který to dokáže opravit děkuji Dvořák

Admin (PS) Administrátor 20. 12. 2018 | 12:04

Dobrý den, přístroj bude potřeba zaslat k nám do servisu: https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo. Prosím dobře zabalit a přiložit popis závady, zpáteční adresu a tel. kontakt. Děkuji.

Milan Fuksa 13. 11. 2018, 19:34

Dobrý den, mám vysavač popela DO232AZ. Při spuštění se ozývá praskavý zvuk a je cítit intenzivní zápach jakoby ozon a také spálenina. Chci se zeptat zda je možné získat nový motor do tohoto vysavače, případně zaslat motor k opravě. Podle posudku elektromontéra jde o závadu na vinutí rotoru, nebo na komutátoru. Prosím sdělte mi zda je možné získat nový motor a za jakých podmínek. Děkuji, s pozdravem Milan Fuksa

Admin (PS) Administrátor 14. 11. 2018 | 08:13

Dobrý den, pokud máte vysavač v záruce, bude nejelpší nám jej zaslat na reklamaci. Pokud máte přístroj po záruce, pak je možné poskytnout Vám slevu na nový kus. V případě zájmu o nový vysavač nás prosím kontaktujte přímo e-mailem s Vaší poptávkou, nebo telefonicky. Děkuji.

Hoffmann František 23. 02. 2018, 10:38

Dobrý den,
prosím o sdělení na které nejbližší prodejně mohu uplatnit
reklamaci na kuchyňský robot DOMO 9018MC .
Bydlím v Jablonném nad Orlicí. Díky

Admin (PS) Administrátor 23. 02. 2018 | 11:01

Dobrý den, přístroj můžete reklamovat v místě nákupu, nebo zaslat na adresu našeho servisu. Do balíku prosím přibalte kopii nákupního dokladu, popis závady, celou Vaši adresu a tel. kontakt. Prosíme dobře zabalit. Ve Vašem konkrétním případě by mělo tačit zaslat motor mixéru, pokud se nejdená o jinou závadu dalšího příslušenství.