Máte dotaz na námi nabízené služby? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Karel Nový 17. 12. 2018, 16:39

Zdravím chtěl jsem se zeptat do pekarny domo B3965 patří jak velký řemen na pohon mychani děkuji Nový

Zuzana Hadašová 16. 12. 2018, 20:08

Dobrý den objednáladu jsem si u vás gril a chci se zeptat zda nám dojde do vánoc dekuji

Admin (PS) Administrátor 17. 12. 2018 | 08:51

Dobrý den, ano, gril by Vám došel nejspíše již zítra, ale mezi tím jste objednávku zrušila.

Talanda Jan 14. 12. 2018, 20:45

Dobrý den,
zavařovací hrnec přeruší zavařování a na displeji to hlásí že je v hrnci málo vody, i když je vody dostatek. Po novém startu dokončí zavařování. Je možné hrnec opravit?
Děkuji za odpověď
Je. Talanda

Admin (PS) Administrátor 17. 12. 2018 | 09:23

Dobrý den, hrnec určitě možné opravit je. Hrnec prosím zašlete na náš servis: https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo

Prosím dobře zabalit a přiložit doklad o koupi (v případě záruční reklamace) a stručný popis závady, vaši zpáteční adresu a tel. kontakt. Děkuji.

Jaroslav Král 09. 12. 2018, 13:56

Zavařovací hrnec.
Dobrý den,
mám dva dotazy:
1. Je vnitřní průměr zavařovací nádoby skutečně 35 cm? Potřebuji na dno naskládat 12 skenic s daným průměrem. 35 cm je OK. 34 cm je málo.
2. Vnitřní výšku zavařovací nádoby uvádíte 29. cm, ale u zavařovacích hrnců, ktré jsem viděl, byla ve výšce 26 cm ryska s označením maxima. Mohu tedy sklenice naskládat až do výšky 28. cm, což je nad hranicí označeného maxima?
Děkuji za odpověď
J. Král

Admin (PS) Administrátor 10. 12. 2018 | 10:54

Dobrý den, zavařovací hrnec má vnitřní průměr přesně jak uvádíme, tedy 35 cm a nahoře se trochu rozšiřuje kvůli poklici. Výška hrnce je sice 29 cm, ale pokud odečteme nějaké to zakřivení pro poklici, bude využitelná výška o cca 1-2 určitě nižší. Ryska MAX určitě maximální hladinu vody a nalézá se ve výšce 21 cm ode dna nádoby.

Eva Jiráková 27. 11. 2018, 08:26

Dobrý den,mám dva roky zavařovací hrnec DOMO,včera během zavařování přestal ohřívat vodu.Vůbec už se nerozsvítí kontrolka.

Admin (PS) Administrátor 27. 11. 2018 | 08:36

Dobrý den,

nejleší asi bude, když zašlete hrnec na náš servis, nebo se můžete na uvedeném kontaktu případně domluvit na jiném řešení v podobě zaslání náhradní dílu apod.

https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo