Máte dotaz na námi nabízené služby a produkty? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Kateřina Hrazdírová 23. 04. 2024, 17:54

Dobrý den, dnes jsem nešťastně rozbila keramický kryt z Aroma difuzér ultrazvukový 200 ml - DOMO DO9215AV. Dá se objednat samostatně? Děkuji

Andrea 12. 04. 2024, 17:50

Dobrý den, máme horkovzdušnou fritézu DOMO DO530FR, která se začala sama vypínat. Resp. se při zapnutí rozsvítí, chvíli se snaží "nastartovat" a po pár vteřinách se vypíná. Je nějaký fígl, co by mohl ji navrátit do normálu? Děkuji

martina 08. 02. 2024, 13:38

dobry den, Kávovar s mlýnkem - digitální - DOMO DO721K hlasil chybu E0, po vypnuti a zapnuti do site pak chyba E1. Co to prosim znamena a jake je reseni? dekuji

Martina Administrátor 09. 02. 2024 | 07:43

Dobrý den,
zašlete prosím přístroj na opravu k nám do servisu:
https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo
S pozdravem
Pavel Semela
obchodní oddělení

Štěpán 01. 02. 2024, 22:00

Dobrý den.koupil jsem u vás multifunkční hrnec.chci se zeptat.daji se někde dohledat recepty k hrnci?dále by mě zajímalo,časy které jsou u různých programů před nastavené jsou dostačující?třeba u programu polívka je jen 15 min.coz mi na vývar přijde hrozně málo.dekuji za odpověď.

Martina Administrátor 02. 02. 2024 | 09:57

Dobrý den, 

v hrnci můžete vařit v podstatě jakékoli Vámi osvědčené recepty, inspiraci ohledně receptů pro konkrétní programy najdete i v návodu : 

https://domoelektro.s3.cdn-upgates.com/g/g6273727b145a8-do42707pp-manual.pdf

Pokud by Vám nevyhovoval čas 15 minut na polévku, ideálně využít klasické tlakové vaření, na hovězí vývar to bude asi lepší volba. Na kuřecí polévku máme opravdu vyzkoušeno, že 15 minut tlaku na program Polévka stačí :-) 

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz

Pavel Pekař 23. 01. 2024, 18:34

Dobrý den,mam vysavač na popel DOMO DO232AZ,po 2 měsících pouzivani se ve švu rozparal filtr ze skleněných vláken,vysejpal sem ho teprve 2x,je to normalní nebo mam jen chybnej vyrobek.Děkuji za odpověd.

Martina Administrátor 24. 01. 2024 | 07:46

Dobrý den, může se jedna samozřejmě o vadu. Pro další postup a dořešení reklamace kontaktujte prosím náš servis:

https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo

S pozdravem
obchodní oddělení

R. Havlín 17. 01. 2024, 09:08

Dobrý den, mám svářečku folií Domo DO331L. Při automatickém režimu vakuování a sváření po odčerpání vzduchu z folie se nespustí automaticky sváření. Kompresor stále odsává. Při manuálním odčerpání vzduchu z folie a manuálním spuštění sváření vše funguje jak má.
Domnívám se, že se jedná o závadu, kterou bych měl reklamovat.
Děkuji za odpověď.

Martina Administrátor 17. 01. 2024 | 09:49

Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o zanesené čidlo tlaku. Pokud máte přístroj v záruce, bude určitě lepší nám jej poslat do servisu, kde jej odborně vyčistíme.

https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo

S pozdravem
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.

ZDENEK KOLAŘÍK 23. 12. 2023, 23:31

Zdravím a divím se! Koupím zmrzlinovač PRIMO PR401IM a není návod v češtině. Myslím, že zde dochází k neplnění zákona v této zemi České (zatím).
Co s tím budete dělat.

Martina Administrátor 30. 01. 2024 | 14:04

Dobrý den, 

omlouváme se za nepřiložení, zasíláme na email, pokud byste chtěl doposlat v tištěné verzi, určitě není problém, díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz

Karel Uhlíř 07. 12. 2023, 11:58

Dobrý den. Je prosím možné použít sadu vakuovacích dóz maxxo vc 1800 k Vašemu výrobku DOMO 336L ? Je víko výrobku v nerezu ? Děkuji. Uhlíř

Martina Administrátor 30. 01. 2024 | 14:20

Dobrý den, 

kompatibilitu s jinými výrobci nemůžeme 100 % zaručit, v tomto případě však myslím, že by měly pasovat :-) 

díky a hezký den

S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz

Bohdana Dunajová 17. 11. 2023, 14:06

Dobrý den, svítí mi na zavařovacím hrnci E3.. co je to prosím za poruchu?

Pavel Semela Administrátor 21. 11. 2023 | 13:06

Dobrý den,
chyba E3 značí chybu čidla teploty. Je možné, že došlo při manipulaci pouze k uvolnění chybně usazeného konektoru na řídící desce. Pokud máte hrnec v záruce, pak bude lepší, když opravu provedeme my. V případě, že se rozhodnete pro opravu svépomocí, bude potřeba hrnec rozmontovat. Šroubky k povolení lze nalézt pod gumovými nožičkami. Samozřejmě můžeme provést i pozáruční opravu - stačí zaslat hrnec k nám do servisu. Prosím v případě zaslání k nám o přiložení průvodního dopisu s adresou a tel. kontaktem.

S pozdravem
obchodní oddělení
DOMO-elektro s.r.o.

Jan 01. 11. 2023, 21:28

Dobrý den. Jaký je prosím rozdíl mezi vskuovou baličkou 336l a 331? Přijde mi,že 336 má více ovládacích prvků a je levnější. U 331 jsem našel pouze výhodu marinování a nádobu na marinování v ceně. Tuhle funkci nepotřebuji. Jde mi čistě o vakuování masa. Která je v tomto případě vhodnější? Děkuji Jan.

Martina Administrátor 30. 01. 2024 | 09:26

Dobrý den, 

vakuovačka 331 má v balení vakuovou nádobu a program marinování, to jsou dvě věci, které má tento model navíc, jinak jsou všefchny další funkce shodné 

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení

DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic
tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)
www.domo-elektro.cz