Máte dotaz na námi nabízené služby? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Alena Konečná 06. 07. 2020, 13:27

Dobrý den, mám již několik let Váš DOMO STEAM 3,5 baru parní generátor, který se mi nyní porouchal, místo tlaku páry teče voda. Zajímalo by mne, v čem je asi závada a zda nemáte na tuto značku servis. Byla jsem s parním tlakovým žehlením velice spokojená a především, že jsem všechny druhy tkanin rychle vyžehlila defakto propařila na jednu teplotu. Nechci nikdy více jinou žehličku a všem jsem ji vřele doporučovala. Poradíte prosím? Předem děkuji za odpověď na moji e-mailovou adresu.

Petr 15. 06. 2020, 17:21

Dobrý den, mám mikrovlnou troubu DO42202, 20 L, 6.12.2019 KOUPENA, ted zacala vydavat zvuky pri ohrivani. Zvuk je pri otaceni talire v jednom miste, zjistil jsem ze skleneny talir je prohnuty, kdyz vyjmu plastovy krouzek pod talirem tak problem neni. Talir jak je prohly tak v tom nejnizsim miste tlaci moc na ten plastový krouzek a vrze to v tomto miste. Dekuji predem za pomoc

Martina Administrátor 16. 06. 2020 | 10:44

Dobrý den, 

děkujeme za info, není určitě problém zaslat nový skleněný talíř, pokud budete mít zájem, kontaktujte nás prosím, děkuji a hezký den :-)

Iveta 11. 06. 2020, 10:29

Dobrý den,
prosím o radu k zavařovacímu hrnci Domo DO 42325. Zavařovali jsme v páře 1 řadu jahod dle návodu na 75 st.a 25min.-vše OK. Pak jsme měli znovu jahody, ale velkou várku, tak jsme zvolili způsob na sebe ve 2 řadách v páře, ale spousta sklenic se nepřichytla. Je třeba zvolit delší čas zavařování anebo máme raděj zavařovat v jedné řadě? Děkuji moc za radu, Iveta

Martina Administrátor 16. 06. 2020 | 10:14

Dobrý den,

pokud je možné zvolte zavařování pouze v jedné řadě, pokud máte sklenice ve dvou řadách je nutné přidat čas potřebný k zavaření :-)

hezký den 

Petr 09. 06. 2020, 08:53

Dobrý den,koupil jsem zmrzlinovac s kompresorem Domo Do 90661 a nedokáže zamrazit zmrzlinu. Na prázdno za hodinu udělá -4c víc to neudělá.

Martina Administrátor 16. 06. 2020 | 09:51

Dobrý den,

určitě pošlete zpět k nám na reklamaci, zajistili bychom svoz od Vás, ale je nutné zmrzlinovač dobře zabalit, děkuji za zpětné info zda budete souhlasit a poprosím adresu abychom mohli objednat svoz 

díky a hezký den :-)

Tonda 31. 05. 2020, 22:00

Dobrý den. Poněkud hodně jsem připekl grilovací plechy na toustovač 9122. Jsou jako náhradní díl? Díky

Martina Administrátor 01. 06. 2020 | 14:31

Dobrý den,

zaslali jsme vám email s informací o možnosti objednání desek. Desky jsou skladem v našem servisu.

Jarek Dolák 17. 04. 2020, 19:55

Mám špatnou zkušenost s "tzv" celokovovým el. kráječem (fy Graef), který ovšem měl spojku z plastových ozubených koleček, která se brzy zničila. Po dvou marných opravách jsem rezignoval a hledám kvalitnější náhradu, našel jsem příznivé recenze na vaši firmu. Mohu se zeptat na kráječe DOMO - ty mají spojky mezi motorem a krájecím kotoučem kovové - nemáte problémy s prokluzem spojky již po krátkém provozu ? Vydrží krájení italské sušené šunky?

Lukáš Brichcín Administrátor 20. 04. 2020 | 08:36

Dobrý den, s krájením sušené šunky zkušenosti bohužel nemáme, nicméně nože jsou velmi ostré a vhodné pro krájení chleba, sýrů i šunky (lze zakoupit hladký nůž právě určený pro sýry a šunky, ale vroubkovaný to zvládne také, jen má ty vroubky, které nemusí být vždy na hladký řez vhodné). Dle statistik z našeho záručního i pozáručního servisu převodová kola, ač jsou plastová, nepředstavují žádný problém a možnost poškození převodového ústrojí je tak velmi ojedinělá a možná až po opravdu dlouhodobém používání kráječe. Nemohu vám ale zaručit, že pokud budete denně silným tlakem brzdit nůž, nedojde k opotřebení pohonu rychleji.

Ika 09. 04. 2020, 08:52

dobrý den, nevíte prosím zda je opravitelný zaseknutý hák v pekárně? při zapnutí se netočí.Děkuji

Lukáš Brichcín Administrátor 09. 04. 2020 | 08:57

Dobrý den,

kontaktujte prosím náš servis pro bližší informace. Z vašeho popisu bohužel závadu nelze posoudit. Nejlépe zavolat a domluvit se se servisním technikem.

https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo