Máte dotaz na námi nabízené služby? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Josef Adamec 20. 04. 2019, 03:47

Zdravím, vlastním odvlhčovač Domo DO342DH. Po dvou měsících provozu začala svítit schyba E1 a blikat kontrolka power - nevíte jak bych mohl zkusit opravit chybu ? Díky

Admin (PS) Administrátor 23. 04. 2019 | 08:23

Dobrý den, jedná se o chybu čidla vlhkosti. Můžete zkusit přístroj alespoň na 1 minutu odpojit od sítě a znovu zapojit, zda chyba nezmizí. Pokud chyba přetrvává, bude nutná oprava v našem servisu:

https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo

Marie Krejčí 17. 04. 2019, 19:36

dnes jsem v Alze zakoupila Vaši fritézu DOMO DO513FR. Zjistila jsem, že zarážka pro dosazení fritovací nádoby je opatřeny plastovým krytem, který nešel odejmout. Vůbec se mi nelíbí, že by při teplotě 200°C by měl být v nádobě nějaký plast.
V návodu jsem o tom nic nenašla. Myslím, že by tam žádný plast neměl být.
Co s tím?

Admin (PS) Administrátor 18. 04. 2019 | 15:47

Dobrý den, ve fritovací nádobě je umístěna podpěra fritovacího koše vyrobená ze zdravotně nezávadného tepelně vysoce odolného silikonu. Takto je to v pořádku.

Lucie 09. 04. 2019, 20:27

Pěkný den, je možné použít nádobu z mixéru DO702BL na mixér DO700BL?

Admin (PS) Administrátor 10. 04. 2019 | 08:21

Dobrý den, v tomto případě se jedná o dva naprosto rozdílné produkty a nelze tedy zaměňovat jejich části.

Marie Vojkůvková 05. 02. 2019, 17:43

Dobrý den,
mohla bych požádat o návod k domácí pekárně. Dostala jsem, bohužel bez návodu.
Díky předem

Admin (PS) Administrátor 06. 02. 2019 | 08:04

Dobrý den,

určitě vám jej zaslat můžeme, ale potřebujeme vědět model domácí pekárny, např. DOMO B3990.

Petra Matoušková 20. 01. 2019, 16:57

Dobrý den, koupili jsme si u vás automatický zavařovací hrnec nerezový, ale jakmile ho zapneme, vyhazuje nám to chránič. Může to být díky hrnci? Matoušková Petra

Admin (PS) Administrátor 21. 01. 2019 | 08:15

Dobrý den, protože se jedná o nezvyklou závadu, máme jen dvě možnosti. Vyzkoušejte hrnec ještě v jiné síti, pokud máte tu možnost a pokud bude stále vyhazovat chránič, pak nám jej prosím zašlete do servisu, abychom ověřili, zda opravdu nedochází k nějakému zkratu a abychom vyřídili opravu, či výměnu v rámci reklamace. Pokud k nám budete hrnec zasílat, pak prosím o přiložení průvodního dopisu do balíku s celou vaší adresou, tel. kontaktem a popisem závady. Také prosím nezapomeňte přiložit doklad o koupi (stačí kopie) a hrnec prosím dobře zabalit.