Máte dotaz na námi nabízené služby? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Alexandra Klocova 01. 09. 2019, 18:56

Dobry den, mam pekaren DOMO B3975 a rozpadol sa mi v nej remen. Neviete mi poradit prosim aky remen pasuje do tejto pekarne?

Dakujem

Lukáš Brichcín Administrátor 02. 09. 2019 | 08:00

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Jedná se o starší model pekárny, na který již nedržíme skladovou zásobu. Na Vaši e-mailovou adresu jsem Vám zaslal možné řešení vzniklé situace.

S přáním hezkého dne

Irena Pittermannová 06. 07. 2019, 16:56

Dnes jsem poprvé zavařovala v hrnci DO42325PC.
Vypouštění teplé vody nejde vůbec, když se ochladí, tak velmi pomalu vytéká, nakonec jsme museli vodu vylít. Asi to není v pořádku. Děkuji za odpověď.

Admin (PS) Administrátor 08. 07. 2019 | 09:06

Dobrý den, v tomto případě se jistě jedná o vadný kohout. Kontaktujte prosím naše servisní středisko pro další řešení vzniklé reklamace. Děkuji.

Jana Šromová 26. 06. 2019, 05:40

Dobrý den, chtěla bych vědět jestli má zavařovací hrnec DO42325PC opravdu výpustným ventil na boku.
Děkuji za odpověď.

Lukáš Brichcín Administrátor 26. 06. 2019 | 09:10

Dobrý den,

ano, tento zavařovací hrnec má výpustný ventil na boku mimo displej.

S přáním příjemného dne

Stanislav Daňhel 05. 05. 2019, 21:14

Dobrý den koupil jsem si na ONLINESHOPU.CZ fritovací hrnec DOMO DO 509 FR byl jsem sním spokjeny jen do doby než se povrchová úprava začala odlupovat jak na fritovacím koši tak na spodní nádobě .Chci se zeptat jestli to mám reklamovat u vás nebo na tom ONLINESHOPU.CZ a jestli je to závada která se dá reklamovat.Zakoupeno 8.10.18 do provozu uveden 25.12.18.Děkuji za odpověd Daňhel.

Admin (PS) Administrátor 06. 05. 2019 | 08:11

Dobrý den, reklamaci určite můžete vyřídit přímo s námi. Kontaktujte prosím náš servis ohledně dalšího postupu: https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo

Děkuji.

Josef Adamec 20. 04. 2019, 03:47

Zdravím, vlastním odvlhčovač Domo DO342DH. Po dvou měsících provozu začala svítit schyba E1 a blikat kontrolka power - nevíte jak bych mohl zkusit opravit chybu ? Díky

Admin (PS) Administrátor 23. 04. 2019 | 08:23

Dobrý den, jedná se o chybu čidla vlhkosti. Můžete zkusit přístroj alespoň na 1 minutu odpojit od sítě a znovu zapojit, zda chyba nezmizí. Pokud chyba přetrvává, bude nutná oprava v našem servisu:

https://www.domo-elektro.cz/servis-spotrebicu-domo