Máte dotaz na námi nabízené služby? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Šárka 18. 03. 2020, 20:33

Dobrý den, koupila jsem si krbový vysavač SN121 a chtěla bych dokoupit teleskopickou trubici a podlahový nástavec, jen si nevím rady s průměrem aby to sedělo.Mám od starého vysavače a tam je průměr 35 mm a je to volný.Děkuji

Lukáš Brichcín Administrátor 19. 03. 2020 | 08:08

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Vysavač pod označením SN121 nemáme v nabídce. Teleskopické trubice ke krbovým vysavačům v nabídce také nemáme, pouze sací hadice o průměru 35 mm a kovové sací trubice o průměru 35 mm.

Zde posílám odkazy:
https://www.domo-elektro.cz/p/domo-do232az-31-saci-hadice-k-vysavaci-popela-kovova
https://www.domo-elektro.cz/p/domo-do232az-33-saci-trubice-k-vysavaci-popela-kovova

S přáním příjemného dne

Zdeněk Novotný 16. 03. 2020, 10:27

Dobrý den. Začátkem roku jsem zakoupil u obchodu Elmont kávomlýnek DO442KM. Tento kávomlýnek i na nastavení na nejjemnější stupeň 1 mele kávu příliš hrubě. Naši sousedé mají stejný a ten mele kávu podstatně jemněji. Nevím jestli u tohoto kávomlýnku se toto dá dále nějak řešit. a co teda s tím. Děkuji za Vaše vyjádření a jsem s pozdravem Novotný Zd.

Lukáš Brichcín Administrátor 17. 03. 2020 | 08:30

Dobrý den,

kávomlýnek prosím zašlete do našeho servisního oddělení. Níže posílám odkaz, kde naleznete informace, jak postupovat dále.

https://www.domo-elektro.cz/advisor/jak-spravne-reklamovat-zbozi

S přáním příjemného dne

Jiří 19. 02. 2020, 17:47

Dobrý den,
Potřeboval bych nový řemen na domácí pekárnu Model: B3975.
Mohl/a by jste mi prosím poradit s výběrem? Děkuji

Lukáš Brichcín Administrátor 20. 02. 2020 | 07:45

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Bohužel na tento model pekárny již není možné objednat řemínek.
Pro návrh dalšího možného řešení vzniklé situace neváhejte kontaktovat obchodní oddělení.

Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.

Zuzana Horáková 19. 01. 2020, 15:12

Dobrý, den, ráda bych se zeptalla, zda budou opět dostupné přídavné adaptéry k robotu? A kdy? Chci si zakoupit robot, ale uvazuju o postupném dokupovani nástavců.

Lukáš Brichcín Administrátor 20. 01. 2020 | 16:33

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Poprosím Vás o specifikaci, o který model se jedná a poté Vám sdělíme dostupnosti a možnosti dokoupení nástavců.

Můžete psát přímo na e-mailovou adresu: eshop@domo-elektro.cz

S přáním příjemného dne

Věra Melicharová 23. 11. 2019, 10:23

Dobrý den, ráda bych požádala o informaci o zavařovacím hrnci DOMO 42323 poloautomatický hrnec. Jaký je rozdíl mezi automatickým hrncem DOMO 42325? Děkuji.

Lukáš Brichcín Administrátor 25. 11. 2019 | 07:56

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Automatické zavařovací hrnce mají přesnější hlídání teploty díky teplotnímu čidlu umístěnému na dně zavařovacího hrnce (+/- 1°C). U automatických zavařovacích hrnců na začátku procesu nastavíte teplotu, čas a již s nemusíte o nic starat. Po dosažení požadované teploty začne automaticky ubíhat čas. To je rozdíl oproti poloautomatickým zavařovacím hrncům, u kterých nazačátku procesu nastavíte teplotu a po jejím dosažení ručně nastavíte čas. Celý proces tedy není plně automatický.

S přáním příjemného dne