Máte dotaz na námi nabízené služby? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Martina 03. 11. 2019, 11:37

Dobry den prajem, mam otazku k difuzeru https://www.domo-elektro.cz/p/domo-do9216av-aroma-difuzer-elektricky - pri zapnuti aku ma vysku db hlucnosti. Vedeli by ste mi to prosim upresnit? Vdaka, Satekova

D.Benešová 27. 10. 2019, 07:26

Dobrý den, budou v prodeji vánoční dárkové poukazy a v jaké ceně? Děkuji.

Lukáš Brichcín Administrátor 30. 10. 2019 | 07:46

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Dárkové poukazy nenabízíme, ale děkujeme za podnět k zamyšlení. Zařazení dárkových poukazů do prodeje projednáme a budeme Vás informovat.

S přáním hezkého dne

M.Rybnickova 18. 10. 2019, 23:40

Dobrý den, mám zavařovací hrnec vaší značky a ráda bych se zeptala, kolik vody je nutné dát do hrnce, když chci zavařovat ve dvou patrech? ( případně, zda je toto vůbec možné). Děkuji

Lukáš Brichcín Administrátor 21. 10. 2019 | 07:51

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Zavařování ve dvou patrech je možné. Sklenice ve 2. patře by měly být alespoň ze 2/3 ponořené ve vodě. 

S přáním pohodového dne

Alexandra Klocova 01. 09. 2019, 18:56

Dobry den, mam pekaren DOMO B3975 a rozpadol sa mi v nej remen. Neviete mi poradit prosim aky remen pasuje do tejto pekarne?

Dakujem

Lukáš Brichcín Administrátor 02. 09. 2019 | 08:00

Dobrý den,

děkujeme za dotaz.
Jedná se o starší model pekárny, na který již nedržíme skladovou zásobu. Na Vaši e-mailovou adresu jsem Vám zaslal možné řešení vzniklé situace.

S přáním hezkého dne

Irena Pittermannová 06. 07. 2019, 16:56

Dnes jsem poprvé zavařovala v hrnci DO42325PC.
Vypouštění teplé vody nejde vůbec, když se ochladí, tak velmi pomalu vytéká, nakonec jsme museli vodu vylít. Asi to není v pořádku. Děkuji za odpověď.

Admin (PS) Administrátor 08. 07. 2019 | 09:06

Dobrý den, v tomto případě se jistě jedná o vadný kohout. Kontaktujte prosím naše servisní středisko pro další řešení vzniklé reklamace. Děkuji.