Máte dotaz na námi nabízené služby a produkty? Rádi Vám na cokoli odpovíme.

Diskuse


Patrik 07. 06. 2022, 09:24

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda jde nějak opravit domaci pekárnu domo b3985, která při pečení po 2 minutách vyhazuje proudový chránič.

Martina Administrátor 16. 06. 2022 | 10:07


Dobrý den, 

není určitě problém, kontaktujte prosím náš servis : 

servis@domo-elektro.cz

díky  a hzeký den 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Jarda Quarda 02. 03. 2022, 10:54

Dobrý den, mám vakuovačku DOMO 331L a jsem s ní maximálně spokojen. Nicméně podařilo se mi přetrhnout ochrannou mřížku na spodní tavné ploše. https://domoelektro.s3.cdn-upgates.com/_cache/0/4/0404badc299b2e3c821f536ac6c255c0.jpg Lze ji dokoupit jako náhradní díl?
Děkuji Jarda

Martina Administrátor 02. 03. 2022 | 11:14

Dobrý den,

určitě není problém objednat, prosím kontaktujte nás : eshop@domo-elektro.cz

díky a hezký den



S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Kamil HAVLÍK 06. 01. 2022, 13:23

Dd. V jakých parametrech se liší vakuovačky DO331L a DO336L?

Martina Administrátor 06. 01. 2022 | 14:08

Dobrý den,

vakuovačka DO336L nemá program na marinování a v balení také není vakuovací nádoba na rozdíl od vakuovačky 331L. Díky a hezký den.

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Radek Joch 28. 12. 2021, 14:05

Dobrý den, lze objednat k horkovzdušné fritéze další pečící mřížka? Jedná se o typ DOMO DO534FR. Děkuji, Radek Joch

Martina Administrátor 29. 12. 2021 | 11:36

Dobrý den, 

zasílám odkaz na pečící mřížku 

https://www.domo-elektro.cz/p/domo-do534fr-94-fritovaci-a-susici-mrizka-horkovzdusne-fritezy

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Josef Jurášek 30. 11. 2021, 09:54

Dobrý den, děkuji Vám za opravu zavařovacího hrnce Bielmeier. Opravu mi spousta servisů odmítla. Naštěstí jsem se o Vás dověděl díky známým, kterým jste jiný typ hrnce též opravili. Ještě jednou za rychlou a levnou opravu velké díky.

Martina Administrátor 16. 12. 2021 | 15:08

my děkujeme :-)

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Jana Vízdalová 14. 10. 2021, 15:13

Dobrý den, prosím nevíte jestli vaše hnětací háky pasují do pekárny silvercrest z Lidlu. Jestli ano které. Děkuji

Martina Administrátor 20. 10. 2021 | 15:01

Dobrý den, 

bohužel kompatibilitu s jinými výrobci nejsme schopni zaručit, v případě takovéto objednávky je nutné se řídit rozměry, pokud by nesedělo, můžete samozřejmě do 14 dnů vrátit, pokud by nějaký rozměr chyběl, rádi doplníme - díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Helena 16. 08. 2021, 21:58

Dobrý den, máme 3. rok zavařovací hrnec Domo DO42325PC. V letošním roce se začal objevovat problém při zavařování kompotů. Po nastavení a zapnutí se hrnec po cvaknutí vždy vypne, stačí se ohřát přibližně o 4 stupně, pak zhasne displej a po chvilce se znovu rozsvítí, pak je nutné znovu zmáčknout start, toto se opakuje až do požadované teploty, pak už je vše v pořádku a zav. hrnec funguje správně. Prosím o radu.

Martina Administrátor 20. 10. 2021 | 15:02


Dobrý den, 

prosím o zaslání k nám do servisu, pokud byste neměla možnost hrnec odeslat, můžeme zařídit svoz, kontaktujte nás prosím na email eshop@domo-elektro.cz

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Irena Mazancova 20. 06. 2021, 16:12

Jak predehrat horkovzdusnou fritezu a mohu tam davat pecici papir dekuji za odpoved Irena

Martina Administrátor 20. 10. 2021 | 15:05

Dobrý den, 

troubu předehřívat můžete na zvolený program, pečící papír je možno použít, musí být však vždy zatížen potravinou, aby se nevznesl a nepřilepil na topné těleso, jeho rozměr musí být menší než dno koše, aby okolo proudil stále vzduch 

díky a hezký den v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte konatktovat 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Hana Černá 31. 05. 2021, 11:47

dobrý den můžete mi sdělit,kdy budete mít Horní díl sušičky ovoce DOMO DO600S / ABC 728.002
děkuji Černá

Martina Administrátor 20. 10. 2021 | 15:06

Dobrý den, 

motorovou horní část sušičky klidně objednejte, Vaše objednávka zůstane v systému a ihned Vás budeme informovat o jejím naskladnění a následném odeslání 

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)

Massl Tomáš 18. 04. 2021, 15:48

Dobrý den,mám horkovzdušný zřizovací hrnec DO513FR ,při zapnutí nevyhřívá jen se spustí větrák, a při zvolení programu se rozsvítí červený bod uprostřed větráku ale s teplotou se opět nic neděje ani po cca 20 minutách. Jinak vše ostatní funguje ale nepřeje.

Martina Administrátor 20. 10. 2021 | 15:08

Dobrý den, 

prosím o zaslání k nám do servisu, pokud byste neměl možnost horkovzdušnou fritézu odeslat, můžeme zařídit svoz, kontaktujte nás prosím na email eshop@domo-elektro.cz

díky a hezký den 

S pozdravem
obchodní oddělení


DOMO-elektro s.r.o.
Czech Republic


tel.: [+420] 379 423 001

po–pá (7:30–12:00  13:00–16:00 hod)