Domo-elektro - značkové domácí elektrospotřebiče - ilustrační fotografie Domo-elektro - značkové domácí elektrospotřebiče - ilustrační fotografie Domo-elektro - značkové domácí elektrospotřebiče - ilustrační fotografie

Jak reklamovat

  1. Přístroj velmi dobře zabalte, aby nedošlo k poškození přepravou. Pokud možno použijte originální obal, včetně výplně.

  2. Do balíku přiložte doklad o koupi, či vyplněný záruční list prodejcem (musí být uveden datum koupě, název prodejce a jeho razítko a podpis).

  3. K přístroji přiložte popis závady a Vaši úplnou adresu včetně telefonického kontaktu (případně e-mail).

  4. Zabalený přístroj včetně všech potřebných dokumentů (viz. výše) odešlete na adresu servisu (adresu provozovny).

Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším možném termínu.

Opravený přístroj zasíláme zpět standardně balíkovou službou PPL.

 

Nákupní
košík

neobsahuje
žádnou položku